تحولات منطقه

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: مأموران پاسگاه عملیاتی ماهیرود در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو، مقدار هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

توقیف خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در سربیشه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس، سرهنگ مهدی میرزایی اظهار کرد: ماموران پاسگاه عملیاتی ماهیرود شهرستان سربیشه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و خودروه را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس‌ از هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو، مقدار هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه افزود: ماموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha